Istok Radovanov

Biografija:

Posle završenog Pravnog fakulteta uplovljava u svet preduzetništva i osniva brend East sa fokusom na džins. Nedugo zatim farmerice zamenjuje sa handmade drvenim naočarima i rađa se brend Pray. Poslom brend direktora bavi se 4 godine, pa pored toga i edukacijom mladih o preduzentištvu kroz konferencije na teritoriji Srbije.
2017. godine otvara svoju agenciju koja se bavi marketingom i odlazi u Kinu. U Kini počinje saradnju sa kompanijom Avantree i marketing agencijom Fastlane.
Od 2017 do danas sarađivao je sa kompanijama ZTE Nubia, Intersport, Dijamant, The Athlete’s foot, Nautika, Relex i mnogim drugim.
Trenutno radi kao brend/marketing kosultant u kompaniji TRB i CEO Estok media agencije.

Predavanje:

Izmisliti se ponovo

Posle pet godina posla o kom sam sanjao, svog stana, svojih kola, porodice i prijatelja ostavio sam sve i uputio se na Istok. Sem velike želje, nešto para i jednog kontakta nisam imao ništa. Nakon nekoliko nedelja prestalo je uzbuđenje i usledio je šamar realnosti… Morao sam ponovo da se "izmislim".
Prvi posao u Kini dobio sam na foru, pokazao sam nekoliko klipova koje smo radili za Pray eyewear uz reči "Da, ja sam to radio", sat vremena nakon toga pozvao sam drugara da ga pitam kako se pali kamera i koja je razlika izmedju ISO i šatera.
Narenih 5,6 meseci sam se trudio da se ponovo pronađem. Čitao knjige, meditirao, gledao razne klipove o preduzentištvu na You Tube-u i onda sve pustio… Udarao sam glavom o zid da pronađem svoje "Why" o čemu piše i priča Simon Sinek.
Sasvim slučajno počeo sam da gledam nekog simpatičnog Kanađanina koji snima klipove i priča o kamerama.
Bilo mi je potrebno 8 meseci da vidim ono što mi je bilo ispred nosa.

SHARE: