Branimir Brkljač

Biografija:

Veteran direktnog marketinga sa bogatim međunarodnim iskustvom, poslovnu karijeru je započeo 1991. plasirajući na tržište legendarni proizvod protiv bolova u leđima „Kosmodisk“ koji je prodat u preko tri miliona komada. Od 1993. pa sledećih 20 godina je partner u kompaniji „Studio Moderna“, koja je pod brendom "Top Shop" postala vodeća kompanija za TV prodaju i direktni marketing u srednjoj i istočnoj Evropi. Kao izbeglica iz sveta marketinga od 2012. godine se posvećuje razvoju kompanije „Terra Panonica“ koju je osnovao u vojvođanskom selu Mokrin, gde je napušteno seosko imanje pretvoreno u moderan urbani centar „Mokrin House“ koji funkcioniše kao co-working i co-living prostor za frilensere i digitalne nomade iz celog sveta, a i sve više kompanija dolazi u ovaj jedinstveni i inspirativni prostor gde organizuju svoje tim bilding programe. Posmatrač je sveta oko sebe, o čemu ostavlja zapise na svom blogu „Iskusni početnik“.

Predavanje:

Put oko sveta u tri čina

Da li je u današnjem vremenu, kada je jedina konstanta stalna promena, moguće nešto novo saznati od čoveka koji je počeo biznisom i marketinškom komunikacijom da se bavi pre nego što je uopšte postojao mobilni telefon?
Možda može ako se zna da je njegov prvi poslovni projekat lansiran uz slogan "Izgleda šašavo, ali deluje". Branimiru je to postao životni moto i on će, opisujući svoj dosadašnji poslovni put, ukazati na glavne izazove pred kojima se nalaze današnji preduzetnici i koji su to bitni elementi za uspeh svakog poslovnog projekta.

SHARE: