Jovana Dukić-Vasić

Head of Research / SmartPlus Research

Biografija

Nakon studija počela je da se bavi istraživanje tržišta i shvatila da je to pravi posao za nju i njenu radoznalost – dinamičan, multidisciplinaran, naučan, sa stvarnim implikacijama na biznis(e). Jovanino bogato iskustvo uključuje projekte u raznim oblastima – FMCG, maloprodaja, telekomunikacije, bankarstvo... Njena ekspertiza je brend i komunikacija, iskustvo potrošača, uključujući zadovoljstvo. S druge strane, projekti razvoja (novih) proizvoda su oni u kojima ona rado učestvuje, jer su ishodi vidljivi i olakšavaju majci troje dece da lakše objasni šta je njen posao. Tokom svoje karijere vodila je projekte za velike domaće i multinacionalne kompanije, lokalno i u regionu.

Predavanje:

E-kupovina u Srba

Kupovina online je meni kao bilo koja druga kupovina.
Nekima je možda to omiljeni način, a neki, verujem, od online kupovine zaziru.
Zato sam rešila da pitam, uradim anketu, i da razultate podelim sa vama.
Tražim odgovor na pitanje koliko je nas koji smo redovni u ovom procesu, a ko ipak ne kupuje na ovaj način?
Zašto se odlučujemo za ovaj vid kupovine?
Šta kupujemo online?
Koji je prosečni iznos?
Kako plaćamo?
Koliko nam je važno da li je plaćanje pouzećem, tj. da ipak vidimo proizvod pre nego platimo?
A šta je sa isporukom – šta volimo, a šta ne kod tog procesa?
A da li je bilo reklamacija? Kako ocenjuju taj segment prodaje?
Da li čitamo tuđa iskustva i da li ostavljamo svoje komentare?

SHARE: