Ivan Tanasković

Biografija

Specijalista E-Commerce poslovanja sa više od 10 godina iskustva u Internet prodaji na domaćem i inostranom tržištu.
Dosadašnju karijeru je izgradio kroz E-Commerce startup kompanije i telekomunikacije, uvek radeći u sektoru za Internet prodaju. Najvrednije biznis iskustvo stiče vodeći jednu od najvećih Internet retail prodavnica kod nas, Tehnomanija.rs. Znanje dopunjuje internacionalnim iskustvom u kompaniji Mozzart, vodećem priređivaču igara na sreću u jugoistočnoj Evropi.
U aprilu 2018. godine pokreće prvi E-Commerce online magazin na Balkanu na adresi www.e-commerce.co.rs, na kome je do sada objavio preko 60 autorskih tekstova na temu internet prodaje, a njegov besplatan E-Commerce Kalendar za 2019. godinu je preuzet više od 800 puta.
Član je Upravnog odbora eCommerce Asocijacije Srbije.

Predavanje:

Vodič za merenje online konverzija: Kako, zašto i na koji način?

Bilo da prodajete proizvode ili usluge, merenje konverzija predstavlja najefikasniji način da izmerite kvalitet neke online kampanje ili kanala kroz koji se oglašavate.
Pored klasičnog merenja broja poručenih artikala i iznosa uplate, merenje konverzija je danas mnogo više.
Ne samo što ćemo saznati koja kampanja ili kanal oglašavanja nam je donela prihod, znaćemo i koja nije.
Naučićemo zašto je dobro UTM-ovati kampanje, koja je uloga "Thank you" stranice, šta je dataLayer, kao i za šta se koriste ciljevi u Google Analycs-u.

SHARE: