Maja Vezmar Ristić

Customer Experience Manager / OTP banka

Biografija:

Maja je ekonomista sa punoletnim iskustvom u bankarskoj industriji. U toku svoje karijere radila je za nekoliko internacionalnih grupacija i bila pionir “novog talasa” platnih kartica u Srbiji. Verujući da je posle svih revolucija koje smo imali nastupilo doba korisnika, Maja se aktivno se bavi širenjem svesti o važnosti korisničkog iskustva kako za bankarsku tako i za sve druge industrije.

Predavanje:

Paradigma korisničkog iskustva: Zašto kažeš korisnik a misliš na profit?

Na prvi pogled, vesti su dobre za korisnike jer većina kompanija tvrdi da im je korisničko iskustvo top strateški prioritet.
Poslednja istraživanja pokazuju da 80% kompanija za sebe tvrdi da su customer centric dok se samo 8% njihovih klijenata slaže sa tim.
Šokantno ili ipak samo rezultat toga što se korisničko iskustvo svodilo na post festum praćenje reakcija, umesto na ispitivanje i prepoznavanje stvarnih potreba i iskustava korisnika.
Kako se osvaja srce korisnika i da li ono vodi i do njegovog novčanika i koja je uloga digitalnih kanala u građenju customer experience strategije?
O ovome ćemo pričati sa Majom Vezmar Ristić, customer experience menadžerkom u OTP banci, čiji posao je da omogući da se glas klijenata čuje i uvaži i u najmanjem ćošku ove kompanije. U šali kaže da je zovu i Klijentski advokat!

SHARE: