Ljubica Vukčević

Head of Research & Insight / Direct Media United Solutions

Biografija

Ljubica Vukčević je Head of Research & Insight u Direct Media United Solutions agenciji i gostujući je predavač na predmetu Marketing u digitalnoj ekonomiji na novom Master programu "Digitalna transformacija medija i kulture" Fakulteta Dramskih Umetnosti u Beogradu. Iako iza nje stoji prestižna svetska nagrada IAA Young Leader na globalnom nivou i gotovo decenija agencijskog iskustva u Srbiji i Engleskoj, Ljubica je pasionirani učenik uvek u potrazi za novim trendovima, a u nekoliko poslednjih godina često je u prilici da svoje uvide deli sa posetiocima regionalnih marketinških konferencija i Internet portala.

Predavanje:

Kupovina pažnje Generacije Z

Zahtev za preciznim targetiranjem potencijalnih kupaca je postao opšte mesto našeg posla. Danas, međutim, u situaciji kada je, prema istraživanjima, opseg ljudske pažnje sve kraći i kraći a medijskih kanala i formata svakim danom sve više i više, borba za pažnju postaje pravi izazov. I dok nam Gary Vee već neko vreme govori da će pažnja biti jedino čime ćemo trgovati u budućnosti kada je u pitanju reklamna industrija, Blockchain je već ušao u trku pokušavajući da preko bitcoina stimuliše ljude da gledaju reklame. Sledeća velika generacija potrošača - tzv. Generacija Z - poznata je, međutim, kao "posmatračka" generacija sa vrlo niskim engagementom što, uz stalnu i radikalnu promenu medija, čini zagonetnim same osnove targetiranja naših ciljnih grupa i trgovine pažnjom u ne tako dalekoj budućnosti.

SHARE: