Katarina Mitić

Biografija

Katarina Mitić je po obrazovanju muzikolog, supervizor muzike i kreativni marketar, a po opredeljenju interdisciplinarac i muzički radoznalac. Nakon nekoliko godina rada u medijama, karijeru nastavlja u kreativnoj industriji radeći za muzičku kompaniju Warner Music Group, a nakon toga i filmski studio 20th Century Fox. Kroz rad na globalnim projektima naučila je koliko je marketing važan segment svakog biznisa i da zaista možeš svuda da dosegneš, ako na pravi način plasiraš svoj proizvod.
Pored praktičnog rada, Katarina je nastavila i svoju akademsku karijeru na doktorskim studijama koje se realizuju u okviru Interdisciplinarnih studija Univerziteta umetnosti u Beogradu. Polje njenog istraživanja jeste interdisciplinarna primena muzike, te su projekti u kojima učestvuje uglavnom bazirani na popularnoj muzici, muzici u medijima i marketingu, filmu i video igrama.
Kreator je bloga i brenda plejlisti Music Storyline, koji je zamišljen kao prostor za promociju dobre muzike.

Predavanje:

Digital, pažnja i audio trake. Kako da muzikom pojačate marketinške aktivnosti?

Koliko puta ste uhvatili sebe kako pevušite muziku iz neke reklame, ponekad čak i danima?
Audio segment je važan element svake marketinške poruke, i može doprineti da vaša reklama postigne mnogo bolji rezultat zbog dobitne kombinacije sa odgovorajućom muzičkom numerom ili zvučnim efetkom.
Kroz dobre primere iz prakse, ali i konkretne savete, saznaćete kako da odaberete pravi zvuk za svoju reklamu.

SHARE: