Pažnja, digitalni marketari! Poziv na akciju

AUTOR:

Aleksandra Petrovski

OBJAVLJENO:

7. oktobar 2019

Max Headroom se ne pojavljuje kao junak sa ekrana, on jeste ekran!” pisali su svojevremeno kritičari o prvom kompjuterski generisanom TV voditelju, duhovitoj veštačkoj inteligenciji koja je prevazišla čoveka čiji je alter-ego predstavljala.

Mnogi ljudi koji se trenutno bave digitalnim marketingom nisu ni rođeni sredinom osamdesetih godina, kada je ova futuristička serija obojena distopijom bila emitovana. Ipak, nema onoga ko ni u 2019. godini već posle prvih 10-15 minuta gledanja nije konstatovao: “to je to! Ovo se stvarno dešava. Nama, sada i ovde.”



Seriju vam neću prepričavati. Ako ste je gledali verujem da ste na prvu rekli “a-ha!”. Ako niste – bindžujte je, šta je to 14 epizoda. Imate dovoljno vremena do 15. novembra, kada u Subotici možemo da razmenimo mišljenja na ovu temu.

Neću vam ni učitavati moja tumačenja. Paralela ima mnogo. Pametni ste, shvatićete bez sufliranja. Za predstojeću Webiz edukaciju izdvojiću smo jednu: mnoštvo ekrana na kojima se neprestano emituje program i sve vrišti “P-A-Ž-NJ-A”.


Max Headroom inspirisao nas je da kao centralno pitanje na novembarskom okupljanju digitalnih marketara u Subotici stavimo na razmatranje: kakvi smo trgovci pažnjom i šta nam je dalje činiti?

Budite bez brige. Osim vizuelnog i tematskog referisanja na Maxa, ne planiramo da se na njega ugledamo kada je u pitanju forma. Dakle, bez blipverta (hint za ljude koji nisu gledali seriju: ono što je nekada bila reklama od pola minuta, u Headroom svetu postao je "blipvert" od 2-3 sekunde). Dužina trajanja predavanja ostaje 45 ili 30 minuta, nećemo ih skraćivati jer verujemo da smo odabrali teme i predavače koji će svakako okupirati vašu pažnju.

Ako mi ne verujete na reč, pogledajte biografije predavača i specifična predavanja koja pripremaju baš za Webiz edukaciju.

Cilj nam je da kroz predavanja saznamo koje su naučene lekcije, a koje bi svim učesnicima mogle biti od koristi i insistiramo na lokalno relevantnim pričama, jer svako tržište ima svoje specifičnosti. Fokusiramo se na metodologiju, alate, realne situacije i praktične predloge kako da napravite sledeći iskorak u poslovanju ili karijeri.

Iskoristite to maksimalno. Pripremite konkretna pitanja.

Zašto ovo naglašavam?

Ponekad nakon predavanja čujem komentar “nije bilo reči o tome i tome” i onda pitam: “a zašto niste pitali, ako smatrate da je važno?”. Najčešći odgovor koji dobijem je sleganje ramenima. Predavači su tu da podele svoje znanje, iskustvo i ugao gledanja, ali svako ko sedi u publici može da doprinese da se pokrene diskusija na određnu temu.

Shvatite to kao poziv na akciju.




Vidimo se u Subotici!


SHARE:

AUTOR:

Aleksandra Petrovski

OBJAVLJENO:

7. oktobar 2019