Maja Marković

Head of digital marketing / Mercator-S

Biografija

Maja je iskusan profesionalac u oblasti digitalizacije poslovanja i u poslednjih pet godina zaposlena je u kompaniji Mercator-S na poziciji Head of digital marketing. U kompaniji Mercator-S zadužena je za maksimizaciju učinka digitalnih kanala na marketing i prodaju, a za maloprodajne brendove IDEA, Roda, Mercator hipermarketi, kao i IDEA online prodavnicu.
Trenutno se školuje na programu za digitalni marketing u Bled School of Management, kao i na master programu Fakulteta organizacionih nauka.
Njena interesovanja su marketing, komunikacije i tehnologija. Od digitalnih projekata najveća strast su joj proučavanje psihologije ponašanja korisnika na internetu, e-trgovina i novi mediji.

Predavanje

Kako da dobijete najviše iz Google analitike?

U digitalnoj eri je neophodno oslanjati se na podatke i pratiti navike potrošača. Gotovo svi sajtovi i web shopovi poseduju neku vrstu analitike. Međutim, često se dešava da prikupljamo mnogo podataka sa kojima jednostavno ne znamo šta da radimo ili da na osnovu nepotpunih podataka donesemo pogrešne zaključke.
Na Webizu ćemo razgovarati kako pratiti, evaluirati i poboljšavati digitalne aktivnosti oslanjajući se na pravilnu upotrebu podataka, kao i kada i kako koristiti metrike u izveštajima.

SHARE: