Ivan Kovačević

Biografija

Nakon višegodišnjeg iskustva u digitalnom marketingu, E-commerce-u i implementaciji novih tehnologija u Agrokoru, Ivan je karijeru nastavio na poziciji direktora Digital Shopper huba u agenciji Bruketa&Žinić&Grey. Osnovni fokus mu je rešavanje poslovnih problema klijenata kroz kombinaciju vrhunskih kreativnih rešenja i growth marketing metoda. Najbolje se oseća na raznim “sprintovima” gde testira hipoteze i sprovodi ih u delo.

Predavanje

Omnichannel priče – Kako uspešno kombinovati offline i online?

U "always on" digitalnom svetu uloga fizičkog prodajnog mesta se uveliko promenlila. Svedočimo gašenju velikog broja tradicionalnih retailera, zatvaranju prodavnica i sve većem uticaju Amazona i ostalih velikih online igrača. Sa druge strane, i dalje veliku većinu naših potreba za kupovinom proizvoda i usluga zadovoljavamo “offline”. Ključ uspeha retailera je povezivanje ova dva kanala uz redefinisanje uloge fizičkog prodajnog mesta. Ivan će se u svom predavanju dotaći ključnih trendova u omnichannel svetu i pokazati konkretne primere kako su oni rešili ovaj izazov.

SHARE: