Darko Videnov

Šef razvoja sajta / Internet prodaja guma

Biografija

Rođen u Novom Sadu, Ekonomski fakultet završio u Subotici. Osnovne i master studije završio 2013. godine na smeru Poslovni informacioni sistemi – elektronska trgovina i poslovanje. Pred sam završetak master studija izašao je konkurs kompanije „Internet Prodaja Guma doo“ u okviru Infostud-a, za radno mesto u razvoju ove internet prodavnice na koji je aplicirao i dobio posao. Darko kaže “prvo pa muško".
Još na fakultetu je shvatio da ga elektronska trgovina i ponašanje potrošača na Internetu zanimaju te je novo radno mesto bilo idealno za učenje i usavršavanje u ovom domenu. Od 2013. godine intenzivno uči i primenjuje različite tehnologije vezane za Internet prodaju ali i za Internet poslovanje generalno. Bio je predavač na različitim konferencijama koje su vezane za Internet trgovinu, digitalni marketing i digitalno poslovanje. Ciljevi za budući period se odnose na dalje usavršavanje veština, razvoj privatnog biznisa i još bliže upoznavanje onlajn domaćeg ali i inostranog tržišta.

Predavanje:

Ecommerce email marketing – how to

Email marketing kao koncept je odavno prevazišao puko prikupljanje email adresa i slanje bulk mejlova. U digitalnoj eri, kupac očekuje personalizovani pristup kompanije. Ne želi da gleda trimere za travu ako živi u stanu i ne želi da prima ponude za aranžmane u Grčkoj ako mu je omiljena destinacija Španija.
Email marketing danas zahteva jedan sistematičniji pristup. Zahteva da razumevanje levka od momenta skupljanja “lidova” do momenta prevođenja istih u kupce.
Pored procesa, naravno, bitno je da izgradite tehnološku infrastrukturu koja će sve to ispratiti.
Na kraju, da biste shvatili da li ste pogodili centar ili omašili koji centimetar levo ili desno, morate baciti pogled na analitiku i znati da protumačite podatke kako biste znali koji deo procesa treba promeniti ili čak automatizovati.

SHARE: