Kako sam potrošio prethodnih 365 dana i zašto bih sve to isto (ili bolje) i narednih 365

AUTOR:

Vladimir Kovač

OBJAVLJENO:

5. februar 2019.

Na pragu još jedne godine Webiz avantura dosta razmišljamo o tome šta je iza nas, da li smo postigli dovoljno, da li su naši posetioci zadovoljni, da li smo opravdali poverenje partnera… Kao i na početku svake godine, postavili smo sebi visoke ciljeve, želimo da zakoračimo za jedan stepenik više. Posle sedam godina od nas se to očekuje, a mi nikoga, najmanje sebe, ne bismo da razočaramo…

Ideja je da u 2019. godini edukujemo preko dve hiljade ljudi na našim događajima. Teme su raznovrsne, ali imaju zajednički imenitelj – Sveti Digital. Sebe vidimo kao aktivne učesnike male, ali posvećene grupe koja od naše zemlje želi da napravi digitalno društvo.

Ovaj tekst pišem jer bih voleo da se, zbog svog tima, ali i svih vas koji ste bili deo Webiz događaja osvrnem na 2018. godinu. Kako je bila uspešna, a ja nisam nikada važio za skromnog čoveka – ovo pisanje je zadovoljstvo.

Za Webiz tim 2018. godina je po mnogo čemu bila odlučujuća. To je prva godina u kojoj su svi naši događaji bili potpuno profilisani i bavili se usko stručnim temama. Četiri događaja, četiri teme i tri lokacije u Srbiji. Ono što je možda najizazovnije, četiri različite publike.



Idemo redom i biću opširan.



Prošlog marta smo u Zrenjaninu, petu godinu zaredom pod imenom Webiz imali dva događaja. Prvo smo realizovali Webiz edukaciju, koja već dve godine kao centralnu temu ima e-commerce. U odnosu na 2017. godinu, imali smo 100% više učesnika i predavače iz četiri evropske zemlje. Kao najbolji e-commerce događaj u Srbiji edukacija je prepoznata od svih relevantnih tržišnih igrača i insititucija. Danas, zahvaljujući ovom događaju, aktivno učestvujemo u radu E-Commerce Asocijacije Srbije i jačamo tržište elektronske trgovine u Srbiji.





Šesta Webiz konferencija bila je izazov, možda više potencijalna zamka. Evo zbog čega.
Prethodno izdanje smo smatrali jubilarnim i zaista smo se te 2017. godine potrudili da 5. konferencija bude nešto posebno. Svi su očekivali od nas da taj uspeh ponovimo i 2018. godine. Sada je lako o tome govoriti jer smo uspeh reprizirali, ali u tom trenutku trema i odgovornost su nas izjedali.



Prvi put u potpunosti dva nezavisna paralelna programa predavanja, novi format Kreativno dobro jutro, zvaničan meetup organizacije WordPress Srbija na Webiz konferenciji i to nije bilo sve! Doveli smo kao predavača čoveka iz SAD-a koji je radio na projektima poput NASA-inog rovera na Marsu i koji je posle deset minuta predavanja, na iznenađenje publike, progovorio na tečnom srpskom, sa sve vojvođanskim naglaskom! Jer Shawn Murphy je rođen u vojvođanskom selu Mol i nije zaboravio svoje korene! Samo oni koju su bili tada u sali su mogli da osete žmarce na telu slušajući njegovo predavanje…





Jun nam je doneo Webiz edukaciju na Zlatiboru. Tema – Digitalna transformacija. Popriličan izazov s obzirom na to da se izraz digitalna transformacija poslednjih godinu dana poprilično zloupotrebljava kako u medijima, tako i u stručnim krugovima.



Nismo puno eksperimentisali - obratili smo se najboljima! Predstavnici nekih od najvećih kompanija koje posluju u Srbiji su tokom tri dana nesebično delili znanje sa oko sto dvadeset privrednika iz cele Srbije. Societe Generale banka, Telekom Srbija, IBM, E&Y, Toyota, Enetel Solutions, ali i veliki broj sertifikovanih konsultanata koji su se našli u ulozi predavača na Webiz edukaciji, opravdali su kako naše, tako i poverenje posetilaca. Digitalnu transformaciju na Zlatiboru smo položili sa visokom ocenom. Ove godine predstoji nam specijalizacija!





Što slučajno, što namerno, pošlo nam je za rukom da Webiz edukaciju u Subotici marketinška industrija u Srbiji prihvati kao događaj koji se ne propušta. Edukacija se bavi temama vezanim za digitalni marketing, advertajzing, komunikacije, kreativnu industriju…
Na prošlogodišnjoj edukaciji u Subotici imali smo temu događaja – Digitalna Odiseja, koju je pratio sinhronizovani vizuelni nastup, promotivna kampanja, scena, muzika, pa i networking žurka. Dođavola, imali smo astronauta na bini, čak i karte za svemirski let!



Core tim je zahvaljujući petogodišnjem iskustvu organizacije u Subotici izneo sve perfektno, što je dalo dosta manevarskog prostora da se naša programska urednica Aleksandra Petrovski i glavni i odgovorni kreativac Igor Adamović razmašu, i prosto učesnike ostave bez daha od oduševljenja. Programski naravno savršeno - od glavnog čoveka jedne od najvećih kreativnih agencija u regionu, preko univerzitetske profesorke do popularnih influensera. Red najviše nagrađivanih agencija, pa red najviše nagrađivanih kampanja. I onda Lazar Džamić i Justin Kirby sa svojom novom knjigom kao šlag na torti. Bio je to ustvari šlag na vrhu Webiz torte u 2018. godini.





Uspeli smo.
Pokidali smo.
I ponosno to kažem ispred svog tima.
Ali ne da bismo se hvalili, već da biste nas izazvali i zadali nam neke nove stepenike na koje ćemo se ove godine popeti.
Mi smo ko zapete puške, nadamo se i vi!


SHARE:

AUTOR:

Vladimir Kovač

OBJAVLJENO:

5. februar 2019.